عاشقانه ها

اشعار و خاطرات عاشقانه

عاشقانه ها

اشعار و خاطرات عاشقانه

(خائن بالفطره )

راست میگن که دروغ خصلتتون تو همه زنگیتونه

راست میگن کینه توزی همه وجود بی خستگیتونه

راست میگن اگه بیتفاوتی سردی و بینجابتی

راست میگن تنهایی و ترس همه بیصداقتی

پرشده تو چشمتون تو ذهنتون تو قلبتون

ای شغالا ای پلنگا ای کلاغا شما خوبید

شما تقصیری ندارید عاشق صداقتید

این تو بودی که همه بد بودی

تو همه کاووس زندگی پر غم بودی

ای شغال مهربون بد سرشت

تو همه خوبی و خوبی و پراحساسی

تو یه راستی رو به صدرنگی

میدی آتیش میزنی می جنگی

ای کلاغ قد بلند زشت

ای همه سیاهی تو به من این رو می نوشت

تو به مردی و مروت به صداقت

میدی  زندگی تو آتیش می زنی باز به رفاقت

ای پلنگ مهربون ای عاشق

هیچ وقت این دشمنی رو یادت نره ای صادق

به تو میگم این همه بدونی از یادت نره

به تو میگم که همه دشمنی رو یادت نره

حالا من آخر این جدایی ها یادم نرفته

حالا من زندگی عاشقی رو یادم نرفته

اگه نفرینت کنم دود می شی آب می شی هیچ میشی

اگه زندونت کنم سنگ میشی سخت میشی پوچ میشی

اگه فکر کردی همه شغالا و پلنگا و کلاغارو

اگر فکر کردی همه عاشق سادگیهارو

زدی کشتی و آتیش زدی سوختی

نه این دروغه این خیاله این توهم سیاهه

تو خودت رو می کشی می سوزونی

مرگ بر تو اگه همه اینهارو بدونی 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد